En sak mindre att klara av innan jag dör

Näst intill skandal skulle man kunna säga att det är, att jag, det största glass-fanet jag känner, aldrig smakat "glassen alla pratar om". Det är så lätt att bara säga: sån ska jag smaka, det ska jag göra, allt ska jag testa, bla, bla, bla...
Jamen se till och gör allt det då för jösse namn!! För rätt som det är vaknar man upp en morgon och är dödens död, och upptäcker att man missat massa godsaker som livet har att erbjuda;)


Lagom smält, krämig, och med kakdeg i... det är man väl värd efter sin första tenta!? Jag vill prova ALLA smakerna. (Oj, nu blir jag visst tvungen att göra det också:P) En smak efter varje avklarad tenta kanske? Hm, låter som en alldeles förträfflig tradition!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0